GEAR anmeldelse: Red Bear Trading Company Guitar Picks

Fingerpickin’ godt

de fleste guitarister tænker sandsynligvis ikke for meget på, hvad de bruger til at plukke deres strenge; de finder en form og tykkelse, de kan lide i et valg, og køber et par af dem, når de er i en butik. Tanken om et brugerdefineret guitarvalg, eller at betale mere end dollar for et enkelt valg ville sandsynligvis få de fleste spillere til at spotte. Gå ind i Nevadas Red Bear Trading Company, der er specialiseret i tilpassede instrumentvalg, der sigter mod at replikere lyden og følelsen af en ægte skildpaddeskal. Med en uovertruffen holdbarhed og spilbarhed, deres picks er håndlavet på bestilling af en ekstremt lille og meget venlig operation, med en ventetid på omkring fem uger. Priserne spænder fra en iøjnefaldende $10 for den mest basale Tuff Tone model, til $35 for metal thumb picks, med din standard flatpick vejer ind på $20.

alle valg inkluderer en brugerdefineret skråning og findes i forskellige tykkelser. Vores testvalg varierede fra Tuff Tone til den massive 2.5 mm pickup (generiske valg er heldige, hvis de gør det til 1mm). Umiddelbart vil du bemærke forskellen i tone, som hvert valg giver, med en mørkere, fyldigere tone fra guitaren til en skarpere, mere defineret tone med 2 mm stil A. plukkerne har en glat, men klæbrig struktur, der gør det muligt for din hånd at slappe af, mens du stadig bevæger strengen med lethed, og faktisk er dette et af Red Bear ‘ s salgsargumenter: jo mere massiv valget er, jo mere arbejde gør det for dig, og jo hurtigere kan du spille med samme indsats. Faktisk vil du sandsynligvis finde dette at være sandt, men ikke uden en hel del at vænne sig til skråningen og tykkelsen. Er de det værd? Det ville være for dig at beslutte, men alt, hvad der gør at spille dit instrument endnu sjovere, kan ikke være en dårlig ting.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.